شرایط و قوانین خرید از رایتک

ضمن تشکر از شما مشتریان عزیز، ثبت نام، ثبت سفارش و پرداخت در سایت رایتک به آدرس اینترنتی https://rightech.ir به منزله مطالعه و قبول شرایط و قوانین ذیل است.

1) خرید کالا از “فروشگاه اینترنتی رایتک” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی “رایتک” از منابع زیر تامین می‌شود:

– اطلاعاتی که توسط نمایندگی های کالا ارائه می‌شوند.

– اطلاعاتی که از سایت‌های معتبر خارجی ترجمه می‌شوند.

2) از این رو فروشگاه اینترنتی “رایتک” هیچ مسوولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد می‌داند.

3) فروشگاه اینترنتی “رایتک” هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

4) فروشگاه اینترنتی رایتک به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
خدمات و محتویات سایت، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویسها و محتویات سایت جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید ، لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. براى این کار لطفا با ما تماس بگیرید.

5) کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی رایتک شامل قانون حق تکثیر میباشد.
قیمت فروش و موعد تحویل سفارش بر طبق موارد درج شده در صفحه خرید کالا میباشد و در صورتی که رایتک به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر و با قیمت درج شده روی وبسایت را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد تحویل جدید و یا قیمت جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش خود را فسخ و مبلغ پرداختی را دریافت نماید.

6) ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات بر ارزش افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه خواهد شد.
لازم به ذکر است هزینه های ارسال و بیمه کالا به صورت پس کرایه و به عهده مشتری خواهد بود.
مدت گارانتی و نام شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضیحات هر کالا ذکر شده است. در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد.

7) در نظر داشته باشید هنگام دریافت کالا از پیک، تیپاکس، شرکت پست، باربری و… حتما در حضور مامور تحویل ابتدا محصول دریافت شده را از هر نظر از جمله مدل، رنگ، مشخصات فنی و … بررسی نموده تا مغایرتی وجود نداشته باشد. چنانچه مغایرتی وجود داشت از بازکردن پلمپ و استفاده از محصول خودداری نمایید و بلافاصله با پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل نمایید و در صورت عدم وجود مغایرت در کالای سفارش داده شده و کالای تحویلی، درب بسته بندی را باز کنید و از سلامت کالای خود اطمینان حاصل نمایید و در صورت مخدوش بودن جعبه و یا خود کالا، از پذیرفتن بسته خودداری نمایید. در غیر اینصورت وجود هرگونه مغایرت و مشکل در محصول دریافت شده از سمت خریدار، متوجه شخص خریدار است و شرکت رایتک هیچگونه مسئولیتی ندارد.

8) مشتریان موظف هستند در صورت پیش خرید محصولات، حداکثر ظرف مدت 48 ساعت پس از صدور فاکتور و آماده شدن سفارش، وجه فاکتور را به صورت کامل تسویه نمایند. در غیر اینصورت طبق قوانین شرکت، 25 درصد از مبلغ کل فاکتور ضبط شده و حق هرگونه اعتراض از مشتری سلب میگردد.

شرایط گارانتی و ضمانت محصولات:

تضمین اصالت کالا: به این معنی است که کالا اصل بوده و در صورت اصل نبودن کالا، مشتری میتواند کالا را مرجوع نماید.

مهلت تست 7 روزه: به این معنی که کالا مهلت تست 7 روزه دارد و پس از 7 روز کاری از زمان تحویل سفارش، کالا شامل گارانتی نمیباشد.

گارانتی 18 ماهه شرکتی: به این معنی که کالای مربوطه علاوه بر تضمین اصالت و مهلت تست 7 روزه، 18 ماه خدمات پس از فروش توسط شرکت گارانتی کننده را داراست.

شرایط برگشت کالا:

1) امکان عودت کالا پس از باز کردن پلمپ دستگاه یا استفاده از آن وجود ندارد حتی اگر محصول ارسال شده برای مشتری دارای مغایرت از هر نظر (مدل، رنگ، مشخصات فنی و …) با محصول سفارش داده شده باشد.

2) هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن 02188226601 به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، تعمیر یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست.(خاطرنشان می سازد این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد)

3) در صورتی که فرد خریدار بخواهد وجه کالا را به طور ناقص پرداخت کند کالا بدون هماهنگی، توسط پیک برگشت خواهد خورد و هزینه ارسال نیز عودت داده نخواهد شد.
خریدار به مدت ۳ روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار میباشد.

4) این انصراف برای کالاهای زیر امکان پذیر نمی باشد:

– کالاهایی که قیمت آنها توسط نوسانات ارزی تعیین می شود.
– کالا های ابزار دقیق و اندازه گیری که از حساسیت خاصی برخوردار هستند.
– مشتریانی که سفارش کالای خاص با قیمت بالای ۵۰ میلیون تومان دارند و نیاز به دریافت پیش پرداخت می باشد، پس از دریافت پیش پرداخت و تایید سفارش امکان انصراف از خرید تحت هیچ شرایطی مقدور نمی باشد. و در صورت انصراف از خرید، بیعانه به مشتری عودت داده نخواهد شد.

5) عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن 88226601-021 و یا از طریق چت با پشتیبانی به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود. بدیهی است عدم اطلاع رسانی پس از 24 ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.

نکات مهم در هنگام تحویل سفارشات:

1) مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.

2) توجه: در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید ، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.

3) در زمان ارسال سفارش توسط شرکتهای پستی، مشتری موظف است در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نمایید ، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت.

4) هنگامی که سفارش تحویل گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت، بدین منظور به مشتریان توصیه می گردد قبل از امضاء نمودن رسید تحویل کالا، به دقت ظاهر کالا را بررسی نموده و در صورتیکه کوچکترین ایرادی داشت، از تحویل گرفتن سفارش خودداری و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نمایند.

5) در این موارد فروشگاه بلافاصله کالا را برای مشتری تعویض و در صورتیکه موجودی آن تمام شده باشد، به صلاحدید مشتری کالا را با مدل مشابه تعویض یا وجه مشتری را عودت می نماید. در این حالت مشتری هیچگونه هزینه مازادی پرداخت نخواهد کرد.

6) توجه به این نکته ضروری است که روند بررسی سفارشات توسط کارشناسان ما فقط در ساعات کاری فروشگاه میباشد، لذا در روزهای تعطیل و همچنین تعطیلات بلند مدت نظیر عید نوروز، این امر میسر نمیباشد. از صبر و بردباری شما سپاسگذاریم.

شرایط و قوانین خرید اعتباری (اقساطی) از رایتک:

1) سفارش های پرداخت شده از طریق درگاه اعتباری دارای 10 درصد کارمزد میباشند. چنانچه پس از سفارش و پرداخت از درگاه اعتباری مشتری درخواست عودت وجه داشته باشد، مبلغ 10 درصد کارمزد پرداخت شده قابل عودت نمیباشد.

2) زمان تسویه بانک با درگاه اعتباری سایت، 5 روز کاری میباشد. لذا تامین و ارسال سفارشات اعتباری پس از 5 روز کاری امکان پذیر نخواهد بود.

فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی رایتک
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.

دلیل بازگشت وجه

فروشگاه اینترنتی رایتک